I'M LADY

Онлайн-журнал для жінок

Макдоналдс »відзначив 30-річчя За кадром.

Рівно 30 років тому відкрився перший ресторан швидкого харчування на Пушкінській площі. Свій ювілей компанія відсвяткувала на ГУМ-ковзанці на Червоній площі, куди запросили понад 1000 дітей з 20 провідних благодійних фондів країни. До свята приєдналися друзі компанії, дизайнери, артисти, партнери і блогери зі своїми сім’ями: дизайнер Маша Цигаль, ведуча балерина Великого театру Марія Виноградова, телеведуча Христина Левієва, дизайнер Вікторія Андреянова, співак Володимир Льовкін, спортивний журналіст Євген Савін, співак Слава Басюл, стиліст Ігор Андрєєв та інші.

У ТРК «VEGAS Крокус Сіті» відкрився парфюмерно-косметичний бутік Chanel

Як і завжди, інтер’єр нового бутика Chanel, що займає 60 м², витриманий в лаконічно-елегантному стилі, в якому поєднуються фірмові коди, мотиви і кольори Будинки (чорний, білий і бежевий). Тут представлені ексклюзивні засоби для догляду за обличчям і тілом; аромати, випущені обмеженим тиражем; останні колекції макіяжу, а також лінія сонцезахисних окулярів. Всі бажаючі можуть не тільки отримати кваліфіковану консультацію у експертів марки, наприклад, по підбору крему або парфуму, а й скористатися послугою експрес-макіяжу абсолютно безкоштовно. Ще один привід завітати сюди полягає в тому, що саме в цьому бутіку все б’юті-новинки бренду будуть з’являтися на місяць раніше, ніж в інших точках продажів.

Kenzo запускають екопроект по збереженню морів Росії

А допомагають бренду в цьому Всесвітній фонд дикої природи WWF та парфюмерно-косметична мережа «Л’Етуаль». В рамках їх спільного благодійного проекту «Збережемо моря Росії разом» протягом усього літа частина коштів від продажу ароматів з колекції L’Eau Kenzo в будь-якому з магазинів «Л’Етуаль» буде перерахована в WWF на реалізацію заходів по збереженню біорізноманіття морських і прибережних екосистем на Далекому Сході. Також одна з цілей цього екологічно відповідального проекту полягає в оцінці можливостей збору і транспортування кинутих знарядь лову для переробки та виготовлення нових. Тим самим компанії намагаються скоротити негативний вплив на унікальні екосистеми Амурського регіону.

Художниця Марія Полушкіна прикрасила вітрини салонів «Пальчики»

У мережі салонів «Пальчики» є творчий проект «Пальчики Concept Art», в рамках якого двічі на рік влаштовується колаборація з художником, чия робота протягом півроку прикрашає вітринні вікна салонів по всій Москві. Цього разу честь випала Марії Полушкіна, її картини знаходяться в приватних колекціях по всьому світу. До речі, одна з її робіт у 2022 році відправиться на Місяць в рамках спільного проекту Moon Gallery і Європейського Космічного Агентства. Весняне пробудження природи, передчуття швидкого літа, грайливість і легкість – основні мотиви, які використовувала Марія для оформлення вікон салонів. Забавні «кучерики» разом з флаконами лаків допомогли створити настрій, немов це недбала зачіска, яка підійде як до вечірнього вбрання, так і до легкого повсякденного сукні кожної дівчини. А щоб підкреслити відкритість мережі салонів «Пальчики», зображення були доповнені словами «я люблю свої пальчики» на різних мовах.

У Санкт-Петербурзі з’явився спа-кабінет Clarins Open Spa

Він знаходиться недалеко від корнера Сlarins в «Рів Гош» на першому поверсі ТРЦ «Галерея» (Ліговський проспект, 30а). Clarins Open Spa – це невелика, але максимально комфортабельна зона, де професійні експерти марки можуть проконсультувати, підібрати домашній догляд саме для вашої шкіри і провести спа-ритуал, який завершиться макіяжем. В меню послуг вісім процедур, серед яких є версії як для молодої, підліткової шкіри, так і для чоловічої. Будь-який з цих ритуалів включає в себе мануальну діагностику шкіри, дихальну гімнастику з маслом Relax, очищення махровими рукавицями особи і шкіри рук. Коштує це задоволення 2 000 рублів.

Tous дарує подарунки

Спеціально під запуск колекції прикрас Fragile Nature з прісноводним перлами Tous підготували унікальний подарунок – бокс Tous Fragile Nature Box, який можна буде отримати, виконавши кілька простих умов. Перше – зробити покупку на суму від 45 000 рублів в одному з бутиків іспанського ювелірного бренду Tous Москви або Пітера або в офіційному онлайн-сторі. Друге – зробити це до 31 травня включно. І ось тоді ви станете володарем безлічі повнорозмірних і мініатюрних тюбиків б’юті-засобів таких брендів, як Bioderma, Erborian, Wella Professionals, Elemis, Institut Esthederm, Weleda, Clarins і багатьох інших. Крім цього, в боксі лежить сертифікат бренду Belle YOU на покупку нижньої білизни або домашнього одягу, а також гречана гранола з горіхами, сухофруктами і шоколадом ручної роботи від Nature’s Own Factory.

L’Oréal Paris представили програму сталого розвитку L’Oréal For the Future

Макдоналдс »відзначив 30-річчя За кадром.

Міжнародний президент L’Oréal Paris Дельфін вігье-Овассо розповіла, що марка планує до 2030 року скоротити вуглецевий слід на 50% на одиницю продукції, тим самим зробивши перехід до економіки замкнутого циклу і зниження негативного впливу на навколишнє середовище. Серед конкретних дій числяться скорочення викидів вуглекислого газу, зменшення витрати води у виробництві, зниження обсягів відходів, що утворюються, оптимізація упаковки (зниження її ваги, відмова від захисної плівки), виготовлення тюбиків з 100% переробленого пластику, випуск алюмінієвих флаконів для шампунів і кондиціонерів, придатних для повторного використання. Формули засобів стають здатні біологічно руйнуватися і вимагають менше води для змивання. А також марка обіцяла направити 10 мільйонів євро на екологічні проекти, пов’язані з розширенням прав і можливостей жінок.

Chanel запустили мобільний додаток для розпізнавання кольору і миттєвого підбору помади

Lipscanner – 100% унікальна розробка модного Дому, яка працює по супер простою і зрозумілою схемою. Ви завантажуєте додаток, потім з його допомогою вибираєте знімок зі свого альбому або фотографуєте все що завгодно – яскравий жакет подруги, сумку з рекламного плаката. Далі починає працювати штучний інтелект, який аналізує колір і текстуру на фото і підбирає помаду максимально схожого відтінку. У додатку є функція Virtual Try On, яка пропонує тут же нафарбувати вам губи цієї помадою. Ви можете зробити фото і поділитися ним (swipe-up) в соціальних мережах або ж перейти на сайт Chanel і замовити собі цю помаду.

Тіна Канделакі запускає безкоштовний курс по управлінню тривогою і стресом

26 квітня в «Школі краси Тіни Канделакі» стартує 5-денний авторський марафон, підготовлений практиком тибетської філософії Бон і автором таких книг, як «Щастя без зусиль» і «Моя таємна практика» Ясс Джалілі. В рамках проекту вона навчить медитувати, розслаблятися, управляти стресом і підкаже, як знайти гармонію зі своїм внутрішнім я і навколишнім світом, а також як швидко мінімізувати рівень тривоги. Кожне заняття займе не більше 30 хвилин. Для участі необхідно заздалегідь зареєструватися і все. Нагадуємо, курс безкоштовний, але ті знання, які ви отримаєте – безцінні.

У кінотеатрі «Художній» відкрився корнер Zielinski & Rozen

У минулому році ізраїльська марка Zielinski & Rozen випустила аромат Fiction, присвячений кінематографу і одному з найстаріших кінотеатрів Москви, «Художньому», який нещодавно відчинив двері після шести років реставрації. Там, до речі, відкрився корнер бренду, оформлений в традиційному самобутньому стилі. У ньому представлений абсолютно весь асортимент Zielinski & Rozen, починаючи від ароматів і закінчуючи лінійкою для догляду за волоссям. А унікальність цього корнера в тому, що тільки там ви зможете придбати два ексклюзивних продукту (свічку і дифузор) з ароматом Fiction.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code