I'M LADY

Онлайн-журнал для жінок

Як працює сервіс особистих помічників

Кажуть, щоб все встигати, треба в першу чергу навчитися делегувати. Ми вирішили перевірити твердження на практиці і провели експеримент, доручивши свої справи віртуальному асистентові. Розповідаємо, що з цього вийшло.

Маргарита Замураєва, лайфстайл-редактор: «Особистий помічник, який завжди на зв’язку і готовий виручити з найважливіших питань, – мрія будь-якого нормального людини. Але на практиці це поки утопія. Наблизити мрію більшості взявся сервіс WANT – онлайн-платформа пропонує послуги помічника, якому можна доручити все те, на що не вистачає рук. Ми ж, у свою чергу, взялися протестувати, наскільки відчутно такий помічник здатний полегшити життя.

Працює сервіс просто – через додаток на смартфоні. У WANT приємний і, що не менш важливо, зрозумілий інтерфейс і симпатичний дизайн. Додаток пропонує кілька тарифів: від «Смарт» за 2 490 рублів в тиждень до «Бізнес +» за 15 900 рублів на місяць. Спілкування з помічником відбувається через чат – кожен день з 10:00 до 22:00 з вами працює людина, яка виконує доручення, звітує про статус завдання і відправляє готовий результат. Формат зручний і сподобається навіть самим інтровертним интровертам: ніякого живого спілкування, дзвінків і зайвих розмов. Всьо чотко, у справі і виключно в чаті.

В роботі Діджитал-редакції головне – тексти. Писати їх треба швидко, добре і бажано без зупинки. З цим сервіс, на жаль, допомогти не зміг: все-таки замінити хорошого редактора ніякої віртуальний «Чіп і Дейл» не здатний. Варіанти надання «першої допомоги» нас спочатку поставили в ступор – всі завдання, здавалося, швидше зробити самим, ніж пояснювати подробиці і делегувати комусь іншому. У підсумку я доручила сервісу розшифровку інтерв’ю і збір фактури на декілька тем. Результат мене дійсно порадував: онлайн-помічник розшифрував інтерв’ю довжиною в годину і надав мені текстовий файл з нашою розмовою. Мені сподобалося, що все було розшифровано чітко, детально і представлено в дуже зрозумілому і презентабельному вигляді. Помічник в цьому випадку дійсно був незамінний – розшифровка годинного інтерв’ю зайняла б левову частку мого часу і ізолювала б мене від робочого процесу на довше, ніж я можу собі дозволити. Результатами пошуку інформації я теж задоволена: завдання виконувалися в кілька разів швидше, ніж я очікувала, а важлива фактура для підготовки матеріалів була знайдена.

Єдиний мінус, який я виявила, – якби моє інтерв’ю було англійською, помічник не зміг би взятися за завдання. У WANT можлива розшифровка аудіо- та відеофайлів тільки російською мовою, що за ціну послуг в 15 900 в місяць мені здається, м’яко кажучи, недоглядом. Плюс, як з’ясувалося з досвіду моєї колеги Ані (про це читайте нижче), – результат роботи сильно залежить від того, хто саме сьогодні призначений вашим помічником: людський фактор ніхто не відміняв навіть в онлайн-сервісі. Тому, якщо сьогодні ваше завдання виконали добре, не факт, що завтра вже інший помічник впорається із завданням з таким же успіхом.

Анна Батурина, шеф-редактор: «Один з моїх улюблених мультиків -« Вовка в тридев’ятому царстві », в ньому цей самий Вовка не хоче робити нічого сам, а« двоє зі скриньки, однакових з лиця »готові зробити за нього все, навіть поїсти. І мені здається, його можна назвати «першою згадкою» в історії сервісів і додатків з персональними помічниками «з коробочки» телефону. Але, якщо ви пам’ятаєте, девіз у цих громив зі скриньки – «І так зійде!». Приблизно такі ж двоякі почуття у мене викликав тест сервісу помічників WANT.

Як працює сервіс особистих помічників

Як з’ясувалося, у важкій журналістської професії допомоги чекати майже нізвідки. Статтю за тебе, ясна річ, ніхто не напише, питання для інтерв’ю не збере, на зустріч не сходить і підсумки місяця не підведе. Так що єдине, що мені підійшло з функцій помічників, – це розшифровка інтерв’ю. Впевнена, шанувальників цього заняття ще менше, ніж прихильників голосових повідомлень, так що зняти цей камінь з плечей я була рада.

Я взяла два інтерв’ю під час нашої красивої зйомки з молодими музикантами, і була рада не вдаватися до прокрастинації, а віддати їх помічникам. Зробили вони це швидше, ніж я б змогла сама, а мені звільнили час для інших серйозних справ. Але текст надіслали досить дивний: практично всі імена і назви були пропущені, замість них написаний хронометраж шматочка, де їх можна прослухати, такими ж секундними проміжками був відзначений майже кожен абзац – в них мій помічник щось не розчув і не зрозумів. Деякі окремі слова перетворилися в інші, причому так, що сенс сказаного ставав або незрозумілий взагалі, або понівечений: так, Джон Леннон перетворився в Джуліана, наприклад. Загалом, довелося самій надягати навушники і слухати все ще раз – по суті, робити роботу заново (справедливості заради – половину роботи).

Але тут на мене несподівано звалилося ще одне інтерв’ю у вигляді тих самих ненависних голосових повідомлень, яке здати потрібно було ще «вчора». І я вирішила дати ще один шанс моїм рятівникам – як виявилося, не дарма, бо на цей раз все було зроблено набагато якісніше. Як я зрозуміла, за вами не закріплюється одна людина, а завдання виконують ті, хто звільнився в даний момент. Так що це інтерв’ю дісталося комусь іншому, і було розшифровано зовсім в іншому стилі (це було видно навіть по подачі матеріалу в документі – від розстановки абзаців до уважності, з якої воно було зроблено).

Мій висновок: швидкість помічників і можливість передати їм «чорну» роботу – це великий плюс. Але принцип «хочеш зробити добре – зроби сам» теж не варто забувати. Золота середина – це те, на що варто розраховувати, коли довіряєш свою специфічну роботу іншій людині ».

Як працює сервіс особистих помічників

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code