I'M LADY

Онлайн-журнал для жінок

10 Головних думок про мистецтво і моду з заходу Art & Fashion за підтримки Журнал

В рамках заходу Art & Fashion за підтримки Журнал відбувся паблік-ток, присвячений союзу моди і сучасного мистецтва. Спікери, серед яких були дизайнер Світлана Тегін, художник Володимир Глинін, модель і художник Євгенія Макарова, фешн-директор Catcher Concept Store Лідія Александрова, головний редактор програм «Стиль.Жінки »і« Стиль.Чоловіки »газети« Комерсант »Натела Поцхвелія, головний редактор Журнал Юрате Гураускайте, поділилися своїм досвідом і обговорили подібності та відмінності між світом моди і мистецтва.

Головний редактор фешн-додатків газети «Комерсант» Натела Поцхвелія, дизайнер Світлана Тегін, художник Володимир Глинін, фешн-директор Catcher Concept Store Лідія Александрова, модель і художник Євгенія Макарова, головний редактор Журнал Юрате Гураускайте

В рамках дискусії учасники паблік-струму відповіли на безліч актуальних питань: що спільного у моди і мистецтва? чому сучасне мистецтво має вплив на моду? чи впливає світ моди на світ арту? чи є сама мода мистецтвом? чи є мода на сучасне мистецтво і яка його роль в сучасному світі? найяскравіші колаборації художників і дизайнерів нашого часу? що є складовими успіху для художника і дизайнера і як зайняти своє місце в історії?

Журнал ділиться підсумками паблік-струму і ключовими думками спікерів про моду і мистецтві

Світлана Тегін

«Між світом моди і мистецтва багато спільного. Сам процес створення костюмів, мудбордов, виникнення ідей і філософії колекції дуже схожий на формування концепції виставки або об’єкта сучасного мистецтва.

Що стосується відмінностей, в моді все існує навколо людини, персони. Мода – це про зараз, про матеріальне і ця хвилина. Творчість художника завжди працює на майбутнє. Часто сучасний художник залишається недопонятом. Тому художники з модельєрами все частіше співробітничають ».

Володимир Глинін

«І дизайнера одягу, і художника об’єднує творчий процес, створення певного об’єкта. Але в той же час є різниця в цілях і завданнях, які ставлять на сьогоднішній день сучасні художники і дизайнери одягу. Мода все-таки невід’ємна частина культури споживання, а це саме те, з чим бореться сучасне мистецтво. Ця двоїстість породжує цікаві колаборації та спілки. При цьому створення дизайнером колекції – неймовірно творчий процес. Я переконаний, що багато дизайнерів – справжні художники ».

Лідія Александрова

«Не будемо забувати, що мода ділиться на прет-а-порте і кутюр. Кутюр набагато ближче до мистецтва, ніж прет-а-порте. Наприклад, остання кутюрної колекції Viktor & Rolf з мессенджамі на сукнях, швидше за все, навіть не знайде свого клієнта. Але це мистецтво, яке звернена не стільки до клієнтів, скільки до людей ».

Натела Поцхвелія

«Я часто беру інтерв’ю у дизайнерів і креативних директорів модних будинків і кожен раз задаю їм досить побитий питання: "Все-таки мода – це мистецтво чи ремесло?" Пам’ятаю, один з дизайнерів виділив дуже хорошу формулу: "Мода – це творчість, поки мені на стіл не покладуть звіти про комерційну успішність моєї попередньої колекції".

10 Головних думок про мистецтво і моду з заходу Art & Fashion за підтримки Журнал

Прикладів співпраці дизайнерів з художниками стало більше. За останні 10 років трафік відвідувачів в музеях збільшився на 35%. Зростаючий інтерес публіки до мистецтва не могли залишити без уваги великі будинки моди. Другий цікавий момент – це можливість купити арт-об’єкт. Коли бачиш колаборації Яйої Кусама з Louis Vuitton, ти розумієш, що не зможеш дозволити собі скульптуру художника, зате можеш купити колекцію, яка продається в бутику Louis Vuitton, і відчути себе причетним до її творчості.

Зараз століття дизайну – це вже не можна назвати мистецтвом. Мистецтво – це ідея, послання, яке транслює художник в своїх роботах. І його не можна зробити доступним. У той же час дизайн дає можливість зробити цей продукт споживаються ».

Євгенія Макарова

«Люди стали більше ходити в музеї, саме мистецтво стало модним. Модно казати: "Я люблю мистецтво", "Воно мені подобається". Мода, безумовно, теж на це вплинула. Створюючи колаборації з художниками, модна індустрія зацікавлює молодь ».

Володимир Глинін

«Мистецтво покликане закликати глядачів до внутрішніх проявів індивідуальності. Але комерційна складова завжди волає до ницим проявам – тут, як мені здається, порушена головна задача сучасного мистецтва. Мистецтво, яке ми маємо сьогодні, з’явилося завдяки імпресіоністів. До цього воно було дуже декоративним і виконувало пропагандистської функції. З появою імпресіоністів мистецтво встало на зовсім інший шлях розвитку. Сучасне мистецтво часто буває складним для сприйняття. У нашій країні довгий час його взагалі не було, відповідно не було культури і розуміння, як його сприймати, – це основна проблема. Немає пояснень до сучасного мистецтва. Тому сучасне мистецтво сьогоднішнього дня провокаційно і скандально, воно волає до багатьох соціальних і політичних питань. Мені прикро, коли його цілі і завдання абсолютно змінюються заради бізнесу.

У моді речі робляться для продажу. Але в мистецтві переважає бажання мати і насолоджуватися арт-об’єктом кожен день. Це сильна мотивація. На сьогоднішній день мистецтво стало дуже доступним – багато музеїв, в тому числі і сучасного мистецтва, велика кількість приватних галерей, виставкових проектів. Тому мистецтво за своєю суттю стало дуже демократичним і доступним. Його не обов’язково купувати, щоб проявляти свою любов до нього. Але ми тут все за те, щоб його все ж купували. Особливо в нашій країні і тим більше за цілком доступними цінами ».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

*

code